11 Ekim 2012 Perşembe

Ilk Gun Heyecani

Blogtaki ilk gunum. Bugun tarif eklemeye niyetim yok.  Bir kac kez deneme me ragmen blog hazirlamak bana hep cok zor geldi. Zor gelmesinin sebebi yazi yazmayi sevmemem. Kitap okumaktan inanilmaz zevk alsamda yazi yazmak yetenek isi. Yeteneginiz yoksa ne yaparsaniz yapin olmuyor...

Bu kez kararliyim. Beni kararli yapan galiba yeni oyuncagim. 2 gun once yaklasan dogum gunum icin esimin surprizi, Apple Macpro ile daha fazla zaman gecirmek asil niyetim. Denedigim yeniden yaparim deyip de unuttugum tarifleri bir araya getirmek benim icin eglenceli olacak.

Once Apple ile tanisayim..  Bugune kadar kullandigim bilgisayarlar dan farkli bir o kadar da zevkli.
Ilk tarifim yakinda....

2 yorum:

  1. Merhabaa, aramiza hosgeldiniz.

    Sevgiler,
    Asuman

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim. Umarim bende sizin kadar basarili olurum...

    YanıtlaSil